събота, 15 февруари 2014 г.

Задушена риба


 

Една хубава рецепта от Манастирската кухня. Аз много си я обичам. Става бързо и лесно, а най-важното вкусно. J

Продукти:

1/2 кг рибно филе /морска риба/
4 червени домата
4 глави лук
3 скилидки чесън
1 ч.л. смлян чер пипер
3 с.л. лимонов сок
1 и 1/2 к.ч. олио, сол на вкус.

Пресен девисил за поръсване.
Начин на приготвяне: В тенджера сгорещяваме олиото и запържваме до златисто нарязания на филийки лук. Прибавяме нарязаните на ситно скилидки чесън, обелените и настъргани на едро ренде домати, черния пипер и сол на вкус.Рибното филе нарязваме на парчета / 15 мин. преди употребата трябва да сме поръсили с лимонов сок и натъркали със сол/ и слагаме в тенджерата. Наливаме топла вода, колкото да покрие продуктите. На умерен огън под похлупак задушаваме около 30 мин. Накрая прибавяме сол на вкус.



 Добър апетит!



 

8 коментара:

  1. Твоите гозби са толкова вкусни! Блазе му на малкия ти Слънчо,
    Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък пека рибата, залята с този сос. Още една идея за разнообразяване! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Монасите са изтънчени ценители на вкусните ястия. Взех рецептата от един монах от Поморийският манастир. Много ми хареса, когато я опитах за пръв път през 2005г. Изобщо имам навикът нещо, което съм хапвал и ми допада, да си записвам начина на приготвяне. Е не всички са отзивчиви.

      Изтриване